środa, 7 lutego 2018

BROKATOWE LAKIERY HYBRYDOWE IDEALNE NA IMPREZĘ

hybrydy, inspiracje, paznokcie, lakiery, dłonie, brokat

Zobaczcie jakie kolory lakierów polecam na specjalne wyjścia.

Lakiery hybrydowe od kilku lat trzymają się dzielnie w rankingu kobiecych ulubieńców. To proste rozwiązanie dla każdej z nas, sprawiło że kobiece dłonie są cały czas zadbane bez większego wysiłku.

Ja również jestem wielką zwolenniczką manicure'u hybrydowego i z przyjemnością noszę go na swoich paznokciach niezmiennie od około dwóch lat. Uprzedzając pytania, nie mam zniszczonej płytki. Wręcz przeciwnie, po ściągnięciu hybrydy moja płytka jest mocna i różowa. Oczywiście pamiętajcie, że źle wykonany manicure hybrydowy może zniszczyć nawet najmocniejszą płytkę i trzeba zawsze robić hybrydy u zaufanych osób mających duże doświadczenie w tym fachu. 

Dziś wybrałam dla Was kilka najładniejszych brokatowych lakierów hybrydowych marki Semilac, które moim zdaniem idealnie dodadzą blasku każdej wyjściowej stylizacji. Kilka z nich z powodzeniem można nosić również na co dzień, co sama zresztą praktykuję. Zapraszam na przegląd.


181 SPICY SALSA - przepiękna krwista czerwień wchodząca lekko w wiśnię, doprawiona złotymi drobinkami brokatu. Idealnie ożywi każdą czarną stylizację. Nie boję się nosić tej ostrej czerwieni na co dzień, ponieważ drobinki pracują razem ze światłem. Nie są widoczne cały czas. To świetny kolor dla kobiet, które potrzebują nieco szaleństwa na paznokciach każdego dnia, lub tylko chwilowo na wielkie wyjście.

semilac, spicy salca, 181, brokat, lakier, hybryda

144 DIAMOND RING - Srebrna elegancja idealnie połączy się z balową suknią w kolorze zieleni lub granatu. Ten kolor wygląda pięknie również nałożony na inne gładkie kolory.

semilac, hybryda, lakier, brokat, diamond ring, srebrny

177 VELVET DISCO - Cudowne fioletowe drobinki pięknie zdobiące opalone i bledsze dłonie. To kolor dla każdej z nas. Różnorodność barw zawarta w jednym kolorze sprawia, że nie możemy się na niego napatrzeć.

velvet disco, lakier, semilac, hybryda, inspiracja

095 NIGHT IN VENICE - To spokojna gwieździsta noc w Venecji. Noc magiczna i niezwykła. To kolor lakieru idealny na wieczorne wyjścia na imprezę.

lakier, hybryda, inspiracja, paznokcie

037 GOLD DISCO - Uwielbiam ten kolor. Na początku nie mogłam się do niego przekonać, aż do momentu kiedy nie zobaczyłam tego złota połączonego z czernią. Całość wygląda rewelacyjnie i była zdecydowanym hitem zeszłego roku. Latem możecie łączyć Gold Disco na co dzień z nudziakami, a na wielkie wyjścia chociażby z czerwienią.

złoty, lakier, hybrydowy, brokat

218 PEARL LILA - To najnowszy kolor z kolekcji biznesowej marki Semilac. Wiem, że nie jest brokatowy i lekko nie pasuje do tego przeglądu, ale wierzcie mi, świetnie nada się na wielkie wyjścia. To spokojna lilia doprawiona szczyptą połysku, przez co efekt końcowy wchodzi trochę w efekt kameleona w zależności na światło będzie padać na nasze dłonie.

semilac, hibrid, lila, perłowy

161 SOMETHING NICE - Coś miłego na koniec. Ten kolor to fiolet złożony z większych metalicznych drobinek. Sam w sobie może nie robi wielkiego wrażenia, ale nałożony na inny lakier jest już świetną kompozycją.

semilac, hybryda, fiolet

Dajcie mi znać, który kolor podoba Wam się najbardziej? A może wcale nie lubicie brokatowych lakierów?

18 komentarzy:

  1. Ja akurat nie lubię takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor 218, mimo, że nie jest brokatowy.. Jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten ostatni jest najpiekniejszy! idealny na imprezke :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie brokaty jako akcent do bardziej prostego manicure :) Chociaż w karnawale wszystko dozwolone :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ulubiony to goldenpig z OluschaKiss, ostatnio szaleję z ekspresowymi hybrydami, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie koniecznie jestem za lakierami brokatowmi. Nie mowie ze sobie takich nie robie ale sa to pojedyncze paznokcie badz tylko brokatowe elementy na jednym z nich. Najczesciej wykonywane pylkami rozmymi ktorych mam miliony. :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nie koniecznie jestem za lakierami brokatowmi. Nie mowie ze sobie takich nie robie ale sa to pojedyncze paznokcie badz tylko brokatowe elementy na jednym z nich. Najczesciej wykonywane pylkami rozmymi ktorych mam miliony. :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Gold Disco świetnie się prezentuje ;) Bardzo mi się podoba ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. posiadam dużo lakierów z semilaca :) jednak brokatowych mam niewiele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER kolory, niektóre wpadły mi w oko

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię brokatu na paznokciach, ale na spicy salsa bym się skusiła :O

    OdpowiedzUsuń
  12. ten czerwony jest zjawiskowy :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety mam alergię na Semilac,ale te morskie wyglądają mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. brokaty są super, sama kupiłam dwa kolory brokatowe z Nailac'a na karnawał

    OdpowiedzUsuń
  15. czerwony i fioletowy są mega! :)

    OdpowiedzUsuń