piątek, 12 stycznia 2018

ZASKOCZ GO W WALENTYNKI | ZMYSŁOWA BIELIZNA

zaful, wishlist, bielizna, walentynki

Zobacz, jak zaskoczyć swojego wybranka w tym wyjątkowym dniu zakochanych.

Jeszcze ponad miesiąc i świat oszaleje na punkcie czerwieni, serduszek i wszystkiego co kojarzy się z miłością. Jedni to kochają, inni nienawidzą. Ja jestem w pierwszej kategorii. Uwielbiam to lekko kiczowate święto i nie mam nic przeciwko fali motywu organu wewnętrznego, jakim jest serce, zalewającej nas z każdej strony. Ma to w sobie pewien urok. 

A co my kobiety możemy zrobić, aby sprawić sobie prezent, jednocześnie zachwycając swoich wybranków? Możemy oczywiście postawić na zmysłową bieliznę. Zobaczcie moje propozycje. Wszystkie pochodzą ze sklepu Zaful. Zawsze możecie skorzystać też z innych moich sugestii, które podałam dwa lata temu w przepisie na to, "Jak zrobić mu dobrze.".


bielizna, wishlist, zaful




zaful, wishlist, współpraca



zaful, wishlist



zaful, wishlist, bielizna, walentynki




Koniecznie napiszcie mi, które propozycje podobają Wam się najbardziej i co myślicie o Walentynkach.

4 komentarze:

  1. dwa dni temu przyszło mi piękne, koronkowe body, więc mam nadzieję, że się mojemu spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały komplet z haftem jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne propozycje, poklikna

    ~~~~~~ Zapraszam do siebie ~~~~~~
    Miłej niedzieli, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny komplecik <3 super zmysłowa bielizna :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń