wtorek, 8 sierpnia 2017

SUKIENKI, KTÓRE MI SIĘ PODOBAJĄ - BO TAK | CUTE DRESSES

Rosegal, współpraca, wishlist


Czy może być coś bardziej wymownego od "bo tak"?

Najlepszy argument kobiety, którego nie da się zwalczyć żadnym innym kontrargumentem? BO TAK. Jeśli kobieta wypowiada te dwa słowa, to znaczy, że tak ma być i koniec. Dziś sukienki, które mi się podobają "bo tak" i nie mam więcej argumentów dlaczego własnie te wybrałam. W celu wyboru zajrzałam do działu "cute dresses" w sklepie Rosegal. Dajcie mi znać jak Wam się podobają moje wybory.




____________________________________________________________________________
Na hasło RGEN w sklepie Rosegal cały czas macie dodatkowe 10% rabatu, nawet od rzeczy przecenionych. Zapraszam serdecznie do wejścia w baner i korzystania z tego dobrodziejstwa.

 baner z rabatem

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelakie sukienki. Już wchodzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka w paski podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasiasta sukienka booooskaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię sukienki. Wkładasz jedną rzecz i już jesteś ubrana, więc możesz pędzić do pracy, na zakupy, na spotkanie...

    OdpowiedzUsuń