wtorek, 23 maja 2017

PREZENT DLA MAMY NA OSTATNIĄ CHWILĘ | 9 POMYSŁÓW

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik,

Właśnie uświadomiłeś sobie, że w piątek Dzień Mamy, a Ty nie masz prezentu? Świetnie! - właśnie dla Ciebie jest mój post. Rozwiążmy ten problem razem.

Jestem mamą i w tym roku wyjątkowo wiem co dostanę. Mój syn uroczyście oświadczył, że ma dla mnie przygotowane 10 zł, ale dostanę dopiero w piątek i muszę wytrzymać. 

A co w sytuacji, jeśli nie jesteście niczym mój syn i macie problem 
z prezentem dla swojej rodzicielki? 

Przychodzę Wam dziś z pomocą. Zrobiłam rajd po sieciówkach i znalazłam kilka ciekawych prezentów, z których (mam nadzieję) wybierzecie coś dla Waszych mam. Niechaj ten post będzie inspiracją prezentową, by wszystkie mamy były szczęśliwe. Oczywiście kwiaty i czekoladki mile widziane, ale jeśli chcecie zabłysnąć, zobaczcie co znalazłam.
----------------------------------------------------
C&A

Wszystkie kobiety kochają torebki i biżuterię, ale mamy kochają je jakby bardziej. W C&A znajdziecie urocze kolczyki za 54,90 zł i małą torebkę za 59,90 zł

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik,

CCC
Moda się zmienia i coraz częściej można spotkać na ulicach małe plecaczki noszone zamiast torebki. Sklepy również prześcigają się w coraz to wymyślniejszych modelach. Ten dodatek z pewnością przyda się mamom, które są miłośniczkami wypraw i jazdy na rowerze, lub po prostu nie lubią mieć rąk zajętych torebką. Plecaczki są dostępne w cenach 89,90 zł (lewy) i 119,00 zł (prawy).

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik, plecak zamszowy

DROGERIA NATURA
Wasze mamy kochają kosmetyki? Musicie więc koniecznie zajrzeć do drogerii Natura. Obecnie trwa tam sporo wyprzedaży i można znaleźć kosmetyki przecenione nawet o połowę. Krem Soraya to koszt 15,99 zł (wcześniej 22,99 zł), sól do kąpieli kosztuje 16,99 zł. 

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik, kosmetyki

Ten dwufazowy olejek jest taki ładny, że nie sposób przejść obok niego obojętnie. Jak widzicie kosztuje 24,99 zł, a jego wygląd niesamowicie zachęca i z pewnością sprawi wiele radości Waszej mamie. Dostępny także w Naturze.

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik, staramydlarnia

Takko Fashion
Nie chciałam się skupiać na odzieży, ale obok tego blezera nie mogłam przejść obojętnie. To świetna propozycja dla mam zmarźluszków, które potrzebują ciepła wiosennymi wieczorami kiedy podlewają ogródek lub po prostu udają się na spacer. Koszt 89,99 zł, niestety nie sprawdziłam składu, ale w dotyku zapowiadał się na bawełnę.

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik, takko

 KappAhl
Prawdziwy gadżet modnej mamuśki. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Pomadki do ust zamknięte w puszcze Coca Coli. Ten prezent z pewnością ucieszy mamy, które lubią pokazać przed koleżankami coś oryginalnego. Cena 54,99 zł

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik, kappahl

Deichmann
Jeśli Twoja mama jest butoholiczką, a Ty doskonale znasz rozmiar wkładki jej buta, nie czekaj i kup jej klapki. Ten model kocha wiele kobiet, być może pokocha go także Twoja mama. Dostępny w trzech kolorach, cena 69,99 zł. Czerwone są nieco droższe.

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik, deichmann

Księgarnie Świat Książki
Jestem mamą i dziś stwierdziłam, że i taki prezent ucieszyłby mnie niezmiernie. W świecie książki multum przecen nawet o 50% na wszelakie rodzaje książek. Zaciekawił mnie też spory wybór książek kulinarnych, które zapewne spodobają się mamom kochającym pichcenie w kuchni.

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik,

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik, światksiążki

New Look
Jeśli Twoja mama kocha kwiaty, ogród i wszelaką roślinność, ta oryginalna doniczka z kwiatkiem ją ucieszy. Koszt 29,99 zł, rodzaju rośliny niestety nie znam bo na metce było tylko napisane one size, a to chyba nazwą nie jest :P

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik, doniczka, newlook

Reserved
Ta propozycja jest moją faworytką. Reserved proponuje zegarek z wymienianymi paskami. Całość wygląda bardzo zachęcająco, a zegarki są śliczne. Dostępne także męskie wersje. Koszt 129 zł

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik, zegarek, reserved

Monnari
Ulubiony sklep mojej mamy. Tutaj znalazłam coś wprost dla niej. Karta podarunkowa zawsze jest fajnym prezentem last minute. Jeśli Twoja głowa już paruje i naprawdę nie masz pomysłu, idź do ulubionego sklepu swojej mamy i zakup jej kartę. Sama będzie mogła wybrać się na zakupy i nabyć co jej się tylko podoba. Dodatkowo w sklepie trwa właśnie promocja na Dzień Matki i dodatkowe promocje na torebki i buty. Karty podarunkowe są dostępne także w innych sklepach sieciowych i z tego co wiem, można zamówić je nawet online.

prezenty, dzieńmamy, sieciówki, poradnik, monnari

Mam nadzieję, że teraz Wasze życie prezentowe będzie łatwiejsze, a Wasze mamy uśmiechnięte, kiedy będą rozpakowywać swoje prezenty. Oczywiście pamiętajcie, że najważniejszy jest ich uśmiech przez cały rok i najlepiej by był spowodowany po prostu radością z życia. Mamuśki najlepszego!

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pomysły na prezent :) Ja chyba swojej mamie kupię jakąś dobrą książkę i jakiś kosmetyk :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój Sprytny Syn rozłożył mnie na łopatki :P
    A z Twoich propozycji zachwyciły mnie balsamy do ust w puszce Coca-Coli. Jestem uzależniona od pomadek, balsamów i innych takich, więc z dziką radością pobiegnę do Kappahla. Sama sobie sprawię prezent, a co!

    OdpowiedzUsuń
  3. mysle, ze jak sie dobrze zna styl swojej mamy to fajnie jest jej kupic cos eleganckiego - wlasnie taki sweterek na przyklad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbezpieczniej bedzie chyba wziąć kartę upominkową w C&A

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama bardzo chciała cięty bukiet kwiatów, toteż i taki prezent w tym roku dostała :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje! Moja mama uwielbia czytać w drodze do pracy, więc książka zawsze jest trafionym pomysłem. Kosmetyki i karta upominkowa do sklepu z ciuchami też na pewno by się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super propozycje. ..kwiatki w doniczce, karta upominkowa, książki. ...jest w czym wybierać ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, i to nawet na urodziny, nie tylko na dzień mamy! :) ja w tym roku sprezentowałam jest coś dla zdrowia, czytałam że krzem organiczny ma wiele zalet. Zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomocny wpis, sama nie raz kupuję prezenty na ostatnią chwilę. Kilak rzeczy na pewno spodoba się mojej mamie. Dzięki za wpis kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama musi być zadowolona. Prezenty absolutnie rewelacyjne i lśnią. Takie coś jest właśnie tym, o czym myślę aby obdarować swoją mamę!

    OdpowiedzUsuń