poniedziałek, 6 marca 2017

TARGI MODY POZNAŃ FASHION FAIR | ZOSTAŁAM VIP'EM


Fajnie oderwać się czasem od dnia codziennego i pobyć chwilę w świecie, w którym pragnie się być w każdej chwili i całą sobą.



Kiedy kilka lat temu kliknęłam w przycisk: załóż bloga, nie spodziewałam się, że będzie to dla mnie źródło rozwoju prawdziwej pasji, która tkwiła głęboko we mnie. 
Zawsze myślałam, że pójdę na weterynarię i moją misją będzie leczenie i pomoc zwierzętom. Gdzieś tam jednak od najmłodszych lat tkwiło we mnie przebieranie się i kombinowanie z modą. Wtedy nie dostrzegałam prawdziwego sensu tych zabaw. Można powiedzieć, że blog otworzył mój umysł i sprawił, że uzmysłowiłam sobie co naprawdę w życiu mnie kręci. Stylowa Misja to dosłowność i przenośnia. Szkoda, że nie wiedziałam tego wcześniej, bo na pewno wybrałabym inny kierunek studiów, ale zawsze tłumaczę sobie, że tak właśnie miało być i wszystko w życiu ma swój cel. Nie ma to wielkiego związku z dalszą treścią, ale chciałam się tym podzielić.



W zeszłym tygodniu miałam przyjemność gościć na Targach Mody Fashion Fair w Poznaniu, na które zostałam zaproszona przez przesympatyczną Panią Joannę, za co serdecznie dziękuję. Moja relacja jest tylko z dnia drugiego, ponieważ niestety nie mogłam dotrzeć ani dnia pierwszego, ani trzeciego. W pierwszym dniu Targów załapałam się jedynie na wieczór branżowy, który okazał się bardzo ciekawym przeżyciem. Koncert Mateusza Ziółko (matko! jak on śpiewa!) połączony z pokazem Polskiej Mody na wybiegu sprawił, że każdy mój zmysł został dopieszczony w stu procentach. Dodatkowo pyszne jedzenie, bardzo miła obsługa i wyborne towarzystwo jeszcze bardziej wzbogaciły ten wieczór.


Na Targach miałam przyjemność spędzić trochę czasu z Kamilą, którą znacie już z moich relacji i Beatą, którą miałam wtedy przyjemność poznać. Cieszę się, że przy takich okazjach możemy spotykać osoby, które na co dzień śledzimy w sieci. Linki do dziewczyn znajdziecie na samym dole.


Pokazy, na których miałam przyjemność gościć zrobiły na mnie wrażenie. Zobaczcie sami co spodobało mi się najbardziej.
Bardzo dziękuję organizatorom za udostępnienie materiałów prasowych.


PIU
Marka Piu to polska firma, która szyje ubrania z najwyższej jakości tkanin, sprowadzanych z całego świata. Stworzona po to, by cieszyć kobiety w każdym wieku. Najnowsza kolekcja Piu jest kobieca, lekka i piękna. Dominują w niej kolory, ale również biel i granat. Są koronki, ale również dużo falban. 
Projektant Paulina Jaśkiewicz to 30 latka, której pasją jest moda, uwielbia produkty wysokiej jakości za niską cenę i właśnie to w kolekcjach stara się uzyskać.




LEMME
Kolekcje polskiej marki Lemme nawiązują do nowoczesnego streetwear'u , jednakże widać w nich fascynację kobiecym ciałem, z którego dla Lemme każda kobieta powinna być dumna. Ubrania perfekcyjnie uszyte jedynie z miłych w dotyku materiałów, mają pobudzać zmysłowość dając kobiecie poczucie wyjątkowości i naturalnej wygody. Wiele modeli zaprojektowano tak, by można je było założyć na różne sposoby, dzięki czemu każda kobieta może na nowo zaskakiwać nie rozstając się ze swoim seksapilem.



MYSTERIOUS
Marka Mysterious to ozdobne ramiączka do biustonoszy. Dzięki naszej marce odmienisz swój biustonosz i ożywisz każdą stylizację. Nasze ramiączka można dopiąć do wielu typów biustonoszy. Najnowsza kolekcja London by Night charakteryzuje różnorodność, a łączy czerń ze srebrnymi elementami, stanowiąc najmodniejsze dodatki sezonu wiosna/lato 2017. 



UTH Radom
"Polowanie na Cruellę, czyli sztuczne piękno" interpretacja tematu w wykonaniu studentów wzornictwa UTH Radom w ramach wspólnych działań z kołem naukowym pod nadzorem I A-S . Sponsor futer. Martpol Radom.  




 Nie mogę również zapomnieć o pokazach z wieczoru branżowego, które urzekły mnie w każdym stopniu. Niestety nie miałam ze sobą aparatu stąd brak zdjęć, wierzcie mi jednak, że robiły wrażenie. 
Zobaczcie jeszcze kilka zdjęć z Targów Mody w Poznaniu.
Odwiedziłam też stoisko Mapepina i Carl Verssen, których miałam przyjemność poznać podczas pokazu Zoomy Fashion w Pile (tutaj relacja).






Zajrzyjcie koniecznie do dziewczyn bo warto :)
---> Kamila <---
---> Beata <---

5 komentarzy:

  1. Fajnie że mogłaś uczestniczyć w takim wydarzeniu, kolorowe futro od UTH Radom obłędne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wydarzenie :) chciałabym na takim być
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze że mogłaś brać udział w evencie, który pokrywa się z Twoimi zainteresowaniami i tematyką bloga. Takie wzbogacające doświadczenia zawsze są w cenie :) pozdrawiam

    http://matkowac-nie-zwariowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń