niedziela, 5 lutego 2017

MAM PRZEKŁUTY... | STYLIZACJA WALENTYNKOWA


Sprawdźcie co dokładnie mam przekłute.



Kapelusz!! Mam przekłuty kapelusz i stwierdziłam właśnie, że zamówiłam ten kapelusz dużo wcześniej niż Kim Kardashian pokazała swoje przekłute w ten sam sposób paznokcie. I co teraz? Czy ja byłam pierwsza, czy można powiedzieć, że Kim tylko się zainspirowała. Przypominam, że już kiedyś miałam pewną przygodę z nią o tutaj, więc wiecie... wszystko jest możliwe.


Dzisiaj moja propozycja na Walentynki, które zbliżają się wielkimi krokami. Wiem wiem, kochać powinno się cały rok, ale ja jakoś lubię urok tego zagranicznego święta. Te wszystkie czerwoności, które opanowują w ten dzień naszą planetę mają w sobie pewien urok. Ja również nie wyobrażam sobie połączenia Walentynek z innym kolorem niż czerwień, zresztą zapewne widzicie tą stylizację, od której można doznać oczopląsu. Kolorem płaszcza, chciałam przełamać i uspokoić nieco całość. Słodką oprawę również zagina nieco motyw na naszyjniku, który ma być odzwierciedleniem "zdania" niektórych na temat Walentynek.
Składowe stylizacji są bardzo proste, dzianinowa sukienka ze sklepu, którego niestety już nie ma, efektowne rajstopy i kozaki za kolano, które już doskonale znacie. Uwielbiam łączyć te kozaki z sukienkami, które wydają mi się nieco krótkie. Dzięki temu efekt nie jest wulgarny, wręcz przeciwnie. 
Dajcie mi koniecznie znać jakie macie zdanie o Walentynkach, a Wy blogerki zostawcie linki do Waszych Walentynkowych stylizacji, chętnie zajrzę :)














fot. Marcin ♥ 


płaszcz: TUTAJ | kapelusz: TUTAJ | rajstopy: MARILYN | kozaki: PANTOFELEK24 | naszyjnik: TU | sukienka: inne podobne TUTAJ

21 komentarzy:

  1. Fajne połączenie. Podoba mi się taka stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wyglądasz przepięknie i muszę przyznać, że ślicznie Ci w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że ten kapelusz jest czerwony!
    Super wygląda z płaszczem :)

    Ja chyba bym nie zaryzykowała pokłucia moich kapeluszy, ale super to wypada!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo trafna walentynkowa stylizacja:-)! Super rajstopy, kapelusz i sukienka wszystko idealnie współgra :-)
    Zapraszam do mojego FIT świata www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczne kozaczki, są mega wygodne i cudnie wyglądają na nodze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kapelusz jest swietny a to ze jest przekłuty dodaje jeszcze mu uroku, swietnie Kochana wygladasz! :)
    obserwuje z chęcia :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylizacja mnie zachwyciła, wyglądasz niesamowicie ! Piękna czerwień i rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycam się całą stylizacją jak i pięknymi zdjęciami! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kapelusz! I świetnie Ci w czerwieni.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka i płaszczyk, super wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy kapelusik, stylizacja dopracowana o każdy detal. cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Do twarzy Ci w czerwonej sukience :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, płaszcz jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, i kolory świetne, ze czarne nogi, potem tyle tej smacznej czerwieni i wszystko ubrane w ten śliczny jaśniutenki płaszczyk, super te wszystkie detale, tenisowe i całuśne rajstopy, inspiracja dla Kim na kapeluszu i rewolwerek :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ci pięknie w tej czerwieni! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zestawienie, ale rajtuzy są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rajstopy i kapelusz <3 O Mamo!!! <3 :D I to przełamamnie stylizacji jasnym płaszczem :D Z każda następną stylizacja przekonuję się, że znajde tu sporo inspiracji :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń