wtorek, 14 lutego 2017

HAUL ZAKUPOWY BRILU.PL + EBUTIK.PL | KOD RABATOWY DLA WAS


Na dworze zima, ale w moim sercu już zakwita wiosna. Zobaczcie moje wiosenne nowości i zarazem pierwszy haul na blogu.


To pierwszy taki post tutaj i jestem niezmiernie ciekawa czy tego typu wpisy w ogóle Was zainteresują. Najczęściej rzeczy, które do mnie przychodzą widzicie dopiero w stylizacji. Tym razem chciałam spróbować czegoś innego i proszę bardzo, oto moje dwie ostatnie paczki od sklepów ebutik i brilu z wspaniałą lekko wiosenną zawartością. Ponieważ w moim sercu powoli zakwita wiosna, mimo zimy na dworze, postanowiłam pokazać Wam w tym haul'u moje wybory z nowych wiosennych kolekcji sklepów ebutik i brilu.
Jak zawsze komentujcie śmiało co najbardziej przypadło Wam do gustu.
_______________________________________________________________________________

Brilu to sklep, który jeszcze mnie nie zawiódł. Podstawą w sklepach online z butami jest dla mnie dobrze wymierzona wkładka. Jeśli rozmiar wkładki jest zgodny z opisem, nigdy nie mam problemów z kupnem butów online. Zawsze mam 25 cm i nie patrzę czy to 38, czy 40. Jeśli jest 25 cm, buty będą mi dobre. Dlatego pamiętajcie, żeby zawsze dokładnie zmierzyć swoją stopę i wkładki w butach, które nosicie. Dzięki temu zakupy będą zdecydowanie łatwiejsze i przyjemniejsze.












Ebutik.pl to dla mnie nieskończone źródło inspiracji. Ich rzeczy są bardzo oryginalne, a przeceny czasem sprawiają, iż "szczęka opada". Kiedy mam coś na sobie z ich sklepu często słyszę komplementy i dopytywania skąd mam taką fajną rzecz. Dodatkowo jakość nieraz zdecydowanie przewyższa cenę, z czego tylko możemy się cieszyć.
Pamiętajcie, że cały czas na hasło: stylowamisja55 macie w tym sklepie -55% od ceny pierwszej.


















11 komentarzy:

  1. Super, buty czerwone na obcasie mój faworyt <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ebutik , maja tam bardzo fajne rzeczy i nie drogo :) często się tam zaopatruje :)
    Fajne wszystkie rzeczy a najlepsze te buty z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwone szpileczki mnie urzekły :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tego pierwszego sklepu nie znam, a ebutik swego czasu uwielbiałam i 3/4 mojej szafy to byly ciuchy z tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy! Moim faworytem jest naszyjnik z pegazem i szara bluza. Aż mi się zachciało zakupów.. :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńka :) Zakochałam się w czerwonych czółenkach i koszuli w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwone czółenka są przepiękne! Z chęcią takie przygarnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te czerwone sportowe butki są super :) Super post :) Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty! Zakochałam się w tej ostatniej sukience w kwiatowe wzory (cieszę się, że wracają do łask, koszule tego typu w kwiaty są przecudne, np. z Reserved lub Stradivariusa <3). Świetny blog, ubrania w moim stylu, będę tutaj wracać! ;)

    OdpowiedzUsuń