czwartek, 26 stycznia 2017

WSPÓŁPRACA Z ROSEWHOLESALE | JAK DOBRAĆ DOBRY ROZMIAR BUTÓW ZAMAWIANYCH ONLINE


Buty - nie dość, że złote i ze skrzydłami, to jeszcze trzeba je podłączać do komputera. Ale jak to?

A tak to, jeśli chcesz mieć buty led ze świecącą podeszwą, trzeba je ładować. Jeszcze czegoś takiego nie przeżyłam, ale powiem Wam, że cieszę się niesamowicie z tego nabytku. Związany jest on z moją nową współpracą ze sklepem Rosewholesale, od którego dostałam bon na kilkadziesiąt dolarów do wykorzystania. Połowę przeznaczyłam na te zwariowane buty i nie żałuję ani trochę. Wiem, że jest to ryzykowny zakup i nie każdemu się spodobają, ale wierzcie mi - no nie mogłam, po prostu nie mogłam przejść obok nich obojętnie. One same wołały do mnie: "Przygarnij nas Stylowa, weź nas" i tak się właśnie stało. Stałam się posiadaczką złotych butów ze skrzydłami (klik), które posiadają 11! tak 11 trybów świecenia podeszwy. Minusem jest wyłączanie podeszwy, ponieważ trzeba "przeklikać" oba buty aż do końca. Myślę jednak, że nie jest to wielki problem. Ciekawa jestem również na jak długo wystarcza jedno ładowanie butów, ale na to pewnie odpowiem Wam dopiero po jakiejś imprezie, na którą się w nich wybiorę.







JAK DOBRAĆ ODPOWIEDNI ROZMIAR?
Jeśli chodzi o zakup butów z tego sklepu kierujcie się dwoma podstawowymi zasadami: tabela rozmiarów i opinie. Dzięki temu zakupy mogą okazać się bardzo przyjemne, a Wy będziecie mieli większą pewność, że zakup będzie udany.


OPINIE
Nie ważne czy sklep mieści się w Waszym kraju, czy za granicą. Zawsze czytajcie opinie o produkcie, który chcecie kupić. Jeśli jest taka możliwość, spójrzcie też na zdjęcia osób, które już kupiły daną rzecz, w tym przypadku buty. To moim zdaniem obowiązkowy punkt każdego zakupu online.

TABELA ROZMIARÓW
Przeważnie sklepy podają zaokrąglone wymiary wkładek w butach. Tutaj mamy je wymierzone wręcz idealnie i muszę przyznać, że sprawiło to, iż nabrałam nieco zaufania do tej tabeli. Skoro komuś chciało się mierzyć wkładki co do minimetra, to dlaczego mam brać rozmiar większe? Kierując się tym tokiem myślenia wzięłam swój rozmiar czyli 39. Zawsze noszę wkładkę 25 cm, ryzykowałam więc całe 2 mm, co jak się okazało kompletnie nie wpływa na komfort noszenia butów.
Zobaczcie jakie inne oryginalne buty ze sklepu Rosewholesale wpadły mi w oko.

1 | 2 | 3

1 | 2

1 | 2

1 | 2 | 3

1 | 2
___________________________________________________________________________
Piszcie mi śmiało jak to u Was wygląda z kupowaniem butów online.

19 komentarzy:

  1. No muszę przyznać, że buty są kosmiczne, odjazdowe, odlotowe - mogłabym tak wymieniać w nieskończoność :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwie się, że wzięłaś te buty bo są mega i dają niesamowity efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty ładowane komputerowo, niezły czad! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam takie Led ale krótkie :D są super! Ja to buty kupuje tylko online. W sklepach mi się nie podobają. Kieruje się długością wkładki no i zazwyczaj jest ok no ale miałam parę razy nieprzyjemne sytuację :( częściej jednak trafiają Mo się za duże niż za małe, więc można z tym sobie jeszcze poradzić :p albo oddaje mamie która ma rozmiar większy niż ja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega ciekawe buty, nie spotkałam jeszcze takich i żeby skrzydełka jeszcze mialy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super buty :) Świetny blog :) Pozdrawiam i obserwuje :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem przekonana do świecących podeszw,ale buty same w sobie są super!
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MEGA ŚWIETNE TE BUTY!!! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sztoooos! Pierwsze slysze o ładowaniu butów do laptopa :D Ale są super, naprawde :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty robią wrażenie, nie w moim stylu chyba ale są bardzo oryginalne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. też mi się na starość marzą buty ze świecącą podeszwą ;d Widziałam ostatnio laseczkę w takich na imprezie, wyglądała podczas tańca fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Zawsze patrze na opinie ale nigdy nie wiem czy mam 8 czy 7.Teraz już będę wiedzieć. Dzięki.

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne buty. Jeśli chodzi o rozmiarówkę butów to w tego typu sklepach trzeba brać rozmiar większy niż kupujemy w Polsce, raz wzięłam swój rozmiar były o jeden numer za małe kolejnym razem wzięłam o rozmiar większy niż noszę i były idealne.

    OdpowiedzUsuń
  14. buty są świetne - widziałam je! a jeśli chodzi o rozmiarówke to z tymi zagranicznymi sklepami to taka mała loteria :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam podświetlane buty ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń