poniedziałek, 10 października 2016

WSZYSTKO ZNISZCZONE | BORDOWE BOTKI NA SŁUPKU


Trzeba szukać piękna nawet tam gdzie go nie ma.


Jeszcze kilka lat temu to miejsce tętniło życiem, zapach chleba roznosił się po całej okolicy, a do piekarni ustawiały się kolejki sięgające poza drzwi wejściowe. Później duży pożar i koniec ciepłych bułek i miłej atmosfery. Po piekarni został już tylko budynek lekko zniszczony i zasmucony swoim losem. Nie będę ukrywać - moim zdaniem został w nim jakiś mały klimat, który postanowiłam wykorzystać jako tło do tej stylizacji. W końcu my blogerki uwielbiamy "ruiny" prawda? Taki mały żarcik sytuacyjny. Mam nadzieję, że zrozumiecie charakter całości i dobrze zinterpretujecie moje zamiary.


Może to dziwne, ale uwielbiam połączenie bordowego koloru z bladą skórą. Podoba mi się ten kontrast i charakter tego połączenia, jest w nim coś mrocznego, niespokojnego, a jak wiecie jestem miłośniczką połączeń dziwnych i innych.
Botki na słupku to hit tej jesieni, niezmiernie mnie to cieszy ponieważ są to buty, w których mogę spokojnie wyjść wszędzie i dają na pewno więcej pola do popisu jeśli chodzi o łączenie z różnymi stylami. Szpilka nie jest już tak elastyczna i mam wrażenie że w większości przypadków ma wyraz bardziej elegancki. 
Dajcie mi koniecznie znać jaki rodzaj obcasa lubicie najbardziej :)











fot. Sister :)


botki: BRILU | sukienka: SUKIENKOWO | torebka: SUPERGALANTERIA |
kurtka: LAREDOUTE | czapka: TALLY WEIJL

10 komentarzy:

  1. Botki do zwiewnej sukienki to zawsze bardzo, bardzo dobry pomysł!
    Tak samo kurtka - podobnie jak blada skóra kontrastuje z nasyceniem bordo, tak i ta zwiewność fantastycznie z ciężkością kurtki gra!
    No i kaszkiet - kaszkiet to taka kropka nad "i" :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, ramoneska i botki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz obłędnie, bardzo mi się podoba taki zestaw!
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo Twoja sukienka, a te botki idealnie do niej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam słupek, ale to pewnie dlatego, że w szpilach już kompletnie nie potrafię chodzić. :D A stylizacja zdecydowanie w moim stylu, połączenie delikatnej sukienki, botków i ramoneski to jest to, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, taka kwiecista, wspaniała na jesienne dni. I te botki *_*

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! Te buty są naprawdę super, mam idealną wełniana czapkę, która pasowałaby do nich.

    OdpowiedzUsuń