środa, 24 sierpnia 2016

JAK ZROBIĆ PAZNOKCIE HYBRYDOWE | KROK PO KROKU


Zobacz jak w jedenastu krokach stworzyć piękne paznokcie hybrydowe, którymi będziesz mogła się cieszyć nawet kilka tygodni.

I KROK - to najtrudniejsza część całego zadania, wybór koloru, który zagości na twoich paznokciach



 II KROK - zmywany stary lakier, tutaj wystarczyło przetarcie zmywaczem ponieważ Karolina wcześniej miała zwykły lakier, przy hybrydzie potrzebny byłby aceton trzymany kilkanaście minut na paznokciach, później wymagane jest zebranie resztek lakieru specjalną "łopatką"


III KROK - odsuwamy skórki (jeśli ktoś sobie życzy można je oczywiście wyciąć)


IV KROK - za pomocą pilnika nadajemy paznokciom wymarzony kształt


V KROK - matowimy płytkę paznokcia za pomocą specjalnego bloku


VI KROK - najpierw odtłuszczamy cleaner'em, a później wytrawiamy płytkę preparatem do tego przeznaczonym



VII KROK - nakładamy jedną cienką warstwę bazy przeznaczonej pod lakiery hybrydowe i wkładamy paznokcie do lampy UV na 2 minuty



VIII KROK - w końcu zaczyna się magia, nakładamy pierwszą warstwę wybranego koloru i znów trzymamy 2 minuty w lampie



IX KROK - druga warstwa koloru i znów do lampy



X KROK - nakładamy cienką warstwę topu przeznaczonego do lakierów hybrydowych, pamiętajcie aby pokryć też zewnętrzny brzeg paznokcia i oczywiście do lampy, jednak tym razem na 4 minuty by idealnie utwardzić całość
można też skorzystać z topu mat, który zamieni nasz błyszczący kolor w matowy, niektórym kolorom dodaje to moim zdaniem jeszcze więcej atrakcyjności



XI KROK - ostatnia czynność to przemycie całości odtłuszczaczem, można również posmarować skórki oliwką


Teraz pozostaje tylko cieszyć się przez kolejne tygodnie pięknymi paznokciami :)



Niech moc będzie z wami. Pochwalcie się w komentarzach słownie lub wstawcie mi link do waszych cudnych pazurków. Chętnie zerknę :)
Ja noszę hybrydy już od bardzo dawna i nie wyobrażam sobie ich nie mieć, tu możecie zerknąć na kilka stylizacji moich paznokci.


Paznokcie wykonywała moja siostra Marta, bardzo zdolna bestia, za użyczenie dłoni natomiast pięknie dziękuję mojej serdecznej koleżance Karolinie :)

8 komentarzy:

  1. Fajnie, szczegółowo, i konkretnie opisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. praktycznie tak samo jak moja kosmetyczka ;) trochę podpatruję i już co niie co wiem ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ten wpis, bo dzisiaj lub jutro planuję zrobić swoje pierwsze hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, koniecznie pochwal się efektami swojej pracy :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny i przejrzysty post :-) Ja nauczyłam się robić hybrydy tydzień temu- więc to świeży temat dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, bardzo pomocny dla początkujących hybrydomaniaczek ;) Zauważyłam ze użyłaś semilaca plum, a to jeden z moich ulubieńców , przesliczny kolorek! :D

    OdpowiedzUsuń