środa, 18 maja 2016

STYLIZACJE PO GODZINACH | UBIERZ SIĘ JAK GWEN STEFANI


Piosenkarka i bardzo stylowa mama. Teraz i Ty możesz wyglądać jak Gwen Stefani.




Jej znaki rozpoznawcze to czerwona szminka i blond włosy, a przy tym niesamowity urok. Gwen zachwyca na scenie i na czerwonym dywanie, ja jednak chcę skupić się na jej drugiej codziennej stronie i stylu jaki preferuje np. na wyjście z dziećmi na zakupy :)
Wszystkie produkty wyselekcjonowałam dla Was sama, starałam się by były to takie same lub podobne ubrania, ale w dużo tańszych cenach. Mam nadzieję, że taka forma prezentacji przypadnie Wam do gustu :)
Gwen idealnie łączy sportową elegancję, widać że na codzień stawia na wygodę jednocześnie myśląc o trendach. Najczęściej wybiera spodnie w fasonie boyfriend, do których dobiera szpilki zamiennie z trampkami, góra to raczej dopasowane t-shirty lub lekkie koszule. Zauważyłam też, że królują u niej białe lub czarne torebki, mało kiedy nosi ten dodatek w mocnym kolorze. 
Często stawia też na total look, lub połączenie klasycznych kolorów.


Gwen stworzyła swoją linię pomadek dla firmy Urban Decay, a także kolekcję butów, które muszę przyznać zdobyły moje uznanie. Bardzo fajne połączenia kolorów i różnorodność fasonów, moimi ulubieńcami zdecydowanie są kolorowe espadryle. 
------------------------------------------
Mam nadzieję, że taka forma Wam się spodoba. Dajcie mi koniecznie znać co myślicie o takich postach :)

2 komentarze:

  1. Nigdy jakoś specjalnie nie przyglądałam się jej, ani jej stylowi. Choć przyznaję, że po tym poście bardzo, bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń