niedziela, 26 października 2014

RÓŻOWA MARYNARKA I TIULOWA SPÓDNICA | FLUO

Jesienne fluo w lesie, a dlaczego nie? Kto powiedział, że jesienią mamy nosić tylko szarości, brązy i czerń? No dobra ktoś tam w świecie mody tak mówi, ale przecież nie musimy się do tego od razu dopasowywać na 100%. Pokażmy trochę koloru, pokażmy trochę siebie w ten smutny szary czas. Pokażmy FLUO! :)
Jeśli chodzi o samą sesję to był to pomysł Martyny, która jest jej sprawczynią (dziękuję :). Padło hasło Alicja w krainie czarów, no i długo nie trzeba było czekać aż do głowy przyjdzie mi jakaś kolorowa stylizacja. Zapraszam na efekty

















                                      fot. Martyna Gruszczyńska Photography
                                      make-up. Paulina Tanasiewicz

marynarka: moodo.pl // spódnica: miadesign.pl // pasek: sukienkowo.eu // fascynator: moja robota :) // bluzka i baleriny: bazarkowe

14 komentarzy:

  1. Masz cudowne pomysły na zdjęcia. Nie oklepane, wręcz oryginalne! Super!
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, dla takich komentarzy warto tworzyć tego bloga :*

      Usuń
  2. bardzo fajnie oryginalny pomysł zdjęcia i zestaw są bardzo spójnie, podoba mi sie wykorzystanie baniek mydlanych one też są takie kolorowe jak Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ale piękne zdjęcia i stylizacja!Zakochałam się!!!:)<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialna stylizacja do sesji! Fajnie się odznaczasz w tym szaroburym lesie :) Pięknie wyglądasz :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, piękna spódnica. Jedynie fascynator trochę niedbale wykonany(widać postrzępione nitki), pewnie bym tego nie zauważyła ale sama wykonuję biżuterię i mam już bzika na punkcie dokładności. Ale ogólnie wspaniale się prezentujesz, świetna sesja :-) Pozdrawiam
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fascynator to moje totalnie amatorskie dzieło i niestety przeszedł już swoje, więc dobrze widzisz, że jest już nieco "wychodzony". Cieszę się, że zwróciłaś mi na to uwagę, bo będę następnym razem bardziej szczegółowa i jeszcze dokładniejsza :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. i to niby u mnie jest dziwność, która przyciąga uwagę ;)?
    Moja Droga - tuuuuu jest jej mnóstwo :)
    musisz być bardzo pozytywną osobą, skoro dajesz się na takie sesje namawiać.
    kurczę - chyba Ci tego zazdroszczę, bo ja jestem koszmarną nudziarą sesyjną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham dziwność, dlatego tak bardzo spodobała mi się u Ciebie :) zresztą już zostawiłam u Ciebie mały wywodzik na ten temat :)
      pozdrawiam również gorąco :)

      Usuń