niedziela, 28 września 2014

Radość niedoskonałości




Trendy nie są po to by wykorzystywać je w 100%. Trendy są po to by każdy wybrał coś dla siebie, by każdy miał z nich kawałek układanki i mógł cieszyć się nimi w pełni. Ja w sezonie jesień/zima 2014 oszalałam na punkcie swetrów, najlepiej szerokich oversize'owych i jest to właśnie mój wybór numer jeden w tym zimnym pogodowo, a jakże gorącym modowo sezonie.
Dziś stylizacja na obecną pogodę, która miała być początkowo look'iem biznesowym, ale jakoś tak wyszło, że stała się misz-maszowym połączeniem, w którym każda z Was może sobie wybrać ulubiony element i zainspirować się do stworzenia z nim własnej wariacji niedoskonałej, a jednak takiej, która przyniesie pełną radość, właśnie tak, jak jeden mały puzzel z obecnych trendów, który idealnie pasuje nam do własnej układanki :)



















                                                        fot. Magda :)

botki: butyk.pl // spódnica: SH // bluzka: ubrani.com.pl // pasek: sukienkowo.eu // torebka: sklep Kęsy // swetr: pinneaplletree (nie pamiętam niestety skąd)

26 komentarzy:

  1. Jakie piękne i radosne zdjęcia !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super buty :) pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam swetry i już czekam na naszą kolejną sesję z udziałem swetrów właśnie;-)
    Wyglądasz fajnie, jak z lat czterdziestych, pasujesz do samolotu;-)
    Lubię takie retro. Buty bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samolot to Twoja zasługa, fajnie że go specjalnie dla mnie sprowadziłaś :p :)

      Usuń
  4. ciekawe zdjęcia

    ______________
    a u mnie?
    piękna, nietypowa bluzka w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. buty i zegarek są super ;) Podoba mi się takie połączenie ;) a zdjęcia super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w Twoich butach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten "misz-masz" jest genialny, szalony a za razem przemyślany, przynajmniej według mnie ;)
    Wszystko ze sobą współgra, choć to nietypowe połączenia. Brawo!
    Do tego śliczne zdjęcia, to padające na Ciebie światło wręcz urzeka. Oby tak dalej ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie bardziej podoba mi się bez paska. Chyba jestem uzależniona od tego, że sweter ma zwisać ;) Piękna faktura bluzki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie to uwielbiam w swetrach, że każdy ma na nie swój własny sposób :)

      Usuń
  9. Trudno się z Tobą nie zgodzić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!
    co za zdjęcia!
    boskie buty!
    świetnie wyglądasz!

    pozdrawiam! ;*
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. poważnie u Ciebie aż tak źle wygląda? czym się różni? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nie gra z moją jasną karnacją, albo nieco czerwonawym kolorem ust. Naprawdę ten brąz na ustach u mnie wygląda tragicznie.

      Usuń
  12. zegarek na prawej rece jezus co za wieś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieś ? Nie wiem co zegarek ma do jednostki osadniczej o zwartej, skupionej lub rozproszonej zabudowie i istniejących funkcjach rolniczych. Ale spoko ! to może przez te twoje "rece" . Zegarek na prawej ręce Ja jestem za , Stylowa Mosjo łamiesz nudny schemat podoba Mi się to ;) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Ale odjechane buty! Też uwielbiam oversizowe swetry i też nie podążam ślepo za modą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja i ciekawy pomysł ze zdjęciami :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie podoba mi się ta stylizacja :) jest taka w stylu retro, a uwielbiam ten styl :). Świetne zdjęcia, bardzo miło się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. BOMBA!
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. buty i zegarek bomba ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna stylizacja ! rewelacyjne buty i zegarek ! z przyjemnością dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń