piątek, 27 czerwca 2014

KREMOWA TIULOWA SPÓDNICZKA I CEKINOWA BLUZKA | PANI EKLEKTYCZNA

Nie mam określonego stylu, nie lubię nudy w modzie i dlatego właśnie mój blog jest tak eklektyczny. Raz trampki, raz szpilki, raz czapka z daszkiem, a raz elegancka spinka. Taki mój styl - dziwny, zróżnicowany :)
Dzisiejsza stylizacja to kolejny "wymysł chwili", czyli połączenie wielu na pozór nie pasujących do siebie elementów w całość. Niby dzieje się dużo, ale wszystko moim zdaniem jakoś zlewa się ze sobą w sensowną całość. Założeniem stylizacji był karnawał (wiem wiem już dawno po), ale tak jakoś mi się skojarzyła ta bluzka, która właściwie była inspiracją do powstania całości. Jeśli obserwujecie mojego bloga, to na pewno pamiętacie, że tą bluzkę połączyłam także z czerwoną spódnicą maxi. Lubię rzeczy, które mogę wykorzystywać na różne sposoby i ta bluzka właśnie taka jest. Dobra, koniec pisaniny i zapraszam do foto-relacji :)











i jeszcze fotki butów, wiem że nie są zbyt profesjonalnie zrobione, ale chciałam je Wam koniecznie pokazać, ponieważ szczególnie podeszwy są godne uwagi :)



skład:
opaska uszy: C&A// bluzka: mamusiowa// pasek: SH// spódniczka: SH//
buty: stylowebuty.pl// kopertówka: shwrm.pl

2 komentarze: